eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o nielegalnym zgromadzeniu (Strajku Kobiet)
  • Data: 2021-12-07 18:28:10
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o nielegalnym zgromadzeniu (Strajku Kobiet)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    > Jakoś mi to umknęło czy wcześniej prasa nie pisała, czy też już Niemiec
    > co kradnie skarpetki?
    >
    > A ładne jest.
    > https://www.rp.pl/prawo-karne/art396811-sad-nie-bedz
    ie-postepowania-ws-14-latka-ktory-udostepnil-informa
    cje-o-strajku-kobiet

    > Zarzuty wobec dziecka wysunęła policja. Funkcjonariusze zjawili się w
    > domu chłopca i straszyli go karą pozbawienia wolności do lat ośmiu za
    > organizowanie nielegalnego zgromadzenia. Nie ma jednak żadnych dowodów
    > na to, że chłopiec zamierzał zorganizować jakiekolwiek zgromadzenie,
    > udostępnił tylko informacje o już zaplanowanym.

    "Faszyści"! Zapiszcie sobie w kajeciku, szybko się "precedens" przyda.

    W końcu legalizacje Marsz Wolności zbudowano na walce gejów o prawo do
    manifestacji dla gejów z którego wyszło prawo dla wszystkich.
    Wcześniej lokalne samorządy odmawiały prawa do zgromadzenia w praktyce
    uznaniowo gejom *i Marszowi Wolności* (PO Warszawa).

    --
    A. Filip