    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Date: Mon, 12 Dec 2022 06:43:18 +0100
    <tm7u99$n5u$1$Shrek@news.chmurka.net> <tm82r4$1c3o$1@gioia.aioe.org>
    <tm85k5$n5v$2$Shrek@news.chmurka.net> <tm9upr$f4o$1@gioia.aioe.org>
    <tmarkj$ge6$1$Shrek@news.chmurka.net> <tmf5ak$1v5s$1@gioia.aioe.org>
    <tmfgp4$een$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638d94c4$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmle42$40k$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <F_ujL.2089977$qD%2.145116@fx08.ams1>
    <tmmitf$q1b$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <kiQjL.2414633$f0c6.868116@fx10.ams1>
    <tmp8f0$8od$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <Ss9kL.2415434$f0c6.950976@fx10.ams1>
    <tmr9aq$9gq$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <5tukL.319550$GzSf.185490@fx04.ams1>
    <tmugfo$e27$5$Shrek@news.chmurka.net> <euPkL.2653030$%q2.93017@fx15.ams1>
    <tn1cje$tjf$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <v%alL.2071444$G_96.1926360@fx13.ams1>
    <tn40qj$2hh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <9RtlL.1811082$YC96.1475087@fx12.ams1>

    > Inni ocenili sytuację inaczej. Nie znam się na ewolucyjności wirusów
    > więc nie mam jak argumentować, ale oczekiwanie, że moze się zmutować w
    > dużo bardziej zjadliwe gówno wydaje mi się całkiem racjonalne.

    Może. Grypa też może, ale nikt z tego powodu nie sra żarem. No i lokdałn
    nie powstrzymuje mutacji a jedynie rozkłada je w czasie. Poza tym nauka
    mówi, że długoterminowo mutacje są korzystne, bo idą statystycznie w
    kierunku łagodniejszego przebiegu.

    > Że pownownie, nic nie da się okreslić na 100% więc zawsze można próbować
    > podważać dowolne warunki i metodologie.

    Albo stwierdzić cokowiek porównijąc nieporównywalne. To nie jest "nauka".

    > Juz pisałem: z grypą mamy trochę dłużej do czynienia.

    No i co z tego? Byłbym skłonny odpuścić to co się działa na początku (z
    wyjątkiem tego, że pojechano ścieżką nieprawną) To co się działo potem
    jest nie do usprawiedliwienia. Zwłaszcza sprowadzanie tych, co to
    kwestionowali (i to z naukowymi podstawami) do roli szurów. Większośc
    "szurów" wcale szurami nie było. I mieli rację;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!