  • Data: 2009-07-01 01:17:46
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 00:59:59 +0200, Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:slrnh4l5g8.flf.joshua@tau.ceti.pl Jacek Osiecki
    > Jesteś w mylnym błędzie.

    Nie jestem - parkowanie wśród pachołków uczy jedynie parkowania wśród
    pachołków.

    > Naukę wielu czynności trzeba przeprowadzać w warunkach "sztucznych".

    ... które choć trochę naśladują warunki rzeczywiste. Pachołki takiego
    warunku nie spełniają.

    > Przegnę nieco - policjanci powinni trenować strzelanie w warunkach
    > rzeczywistych?

    Nie, tak samo jak nie powinni trenować strzelania składając dwa palce i
    krzycząc "pif-paf".

    > Przesadzasz z tą paniką, to zwykła i zrozumiała (no - może nie dla
    > wszystkich) dbałość o swoją własność.

    Nie, to właśnie panika - kursanci nie ćwiczą efektownego parkowania na
    ręcznym przy 50km/h, tylko normalnie parkują pod kontrolą instruktora.
    Instruktorzy też nie są głupi i nie wybierają miejsc gdzie trzeba parkować
    na wcisk, tylko takie które są w miarę przystępne i dają czas na reakcję.
    Nie będzie też brał na próby parkowania kogoś, kto nie potrafi wykonywać
    poprawnie podstawowych manewrów.

    > Auto po uderzeniu zwykle spędza jakiś czas w warsztacie naprawczym, a
    > właściciel nie po to je przecież posiada.
    > No i jednak traci po takim zdarzeniu na wartości.

    I co to ma wspólnego z samochodami nauki jazdy?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944