  • Data: 2009-07-01 11:50:33
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał

    > I bez problemu parkowałaś od razu po otrzymaniu prawka?

    Bez problemu. Co więcej - parkowanie w naturze okazało się o niebo
    łatwiejsze, niż na placu ;-)

    > Nauka parkowania (i potem egzamin) na "pachołkach" prowadziły do paranoi
    > typu "jak zobaczysz pachołek w prawej tylnej szybce, wtedy półtora obrotu
    > kierownicą w prawo".

    Dziwne, bo ja nie uczyłam się parkować w taki sposób.

    > Jazda autostradą nie różni się od jazdy zwykłą drogą, poza tym że jest
    > mniej
    > niebezpiecznych sytuacji.

    Noooo, dość ciekawa teza.

    > Sugerujesz że instruktorzy marzą jedynie o tym by przerysować jak
    > najwięcej
    > aut i zwiać bez śladu?

    Sugeruję jedynie, że jesteś bardzo naiwny i/lub masz nieskończoną wiarę w
    ludzi ;-)

    > Od tego jest instruktor żeby nic złego się nie
    > stało.

    Teoria.
    Najwyraźniej odbierasz instruktorów jako pewnego rodzaju "nadludzi", którzy
    z jakichś (nieznanych mi) przyczyn, mają wyższe morale, niż przeciętny
    użytkownik szos :)

    > Gdyby samochody bez znaku "L" parkowały tak bezpiecznie jak Lki z
    > instruktorem

    Taaa, napisz jeszcze, że co cztery nogi, to nie dwie ;-)

    > Tymczasem wszyscy panikują na widok "elki" w pobliżu ich
    > zaparkowanego cacka...

    Bo widocznie wiedzą, czym to się może z dużym prawdopodobieństwem skończyć.
    W pobliżu mojego miejsca zamieszkania jest lokalny ORD, więc L-ki spotykam
    codziennie w ilościach wręcz masowych. I też mi serce staje jak widzę
    niektóre sytuacje. Nie raz i nie dwa byłam świadkiem, gdy L-ka otarła się o
    zaparkowany przy ulicy samochód i jechała dalej, jakby nic się nie stało.

    E.