  • Data: 2009-07-01 11:23:34
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 10:07:27 +0200, Emka napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał
    > To chyba jakimś cudem ja potrafię parkować w warunkach naturalnych, choć
    > uczyłam się tego tylko na placu.

    I bez problemu parkowałaś od razu po otrzymaniu prawka? Cóż, są tacy którzy
    się urodzili z kierownicą w rękach i tacy co nigdy równo nie zaparkują.

    Nauka parkowania (i potem egzamin) na "pachołkach" prowadziły do paranoi
    typu "jak zobaczysz pachołek w prawej tylnej szybce, wtedy półtora obrotu
    kierownicą w prawo". Potem taki mistrzunio pachołków wyjeżdżał na miasto...
    i nagle uups, nie ma pachołków :)

    > Rozumiem, że na autostradę też nie wyjedziesz samodzielnie, dopóki nie
    > nauczysz się po niej jeździć z instruktorem? ;-)

    Jazda autostradą nie różni się od jazdy zwykłą drogą, poza tym że jest mniej
    niebezpiecznych sytuacji. Ale np. zanim kogoś wyprzedziłem na drodze bez
    rozdzielonych kierunków ruchu to trochę czasu minęło - aż nabrałem pewności
    siebie i wystarczająco "rozpoznałem" auto. Unikać parkowania raczej
    trudno...

    > Moim zdaniem jeszcze bardziej utrudniają manewr, bo są słabo widoczne w
    > odróżnieniu od samochodu. Dlatego umiejąc parkować w takich warunkach, już
    > bez problemu zaparkuje się na ulicy.

    Nie utrudniają manewru - po prostu w niczym nie przypominają prawdziwego
    parkowania.

    > HA-HA-HA. Świetny dowcip :>

    Sugerujesz że instruktorzy marzą jedynie o tym by przerysować jak najwięcej
    aut i zwiać bez śladu? To dziwnych instruktorów znasz.

    > Jak wyżej. Chyba mało masz do czynienia z L-kami na co dzień ;-)

    Zawsze jest "pierwszy raz" kiedy trzeba wyjechać na miasto, zawsze ma
    miejsce pierwsze parkowanie. Od tego jest instruktor żeby nic złego się nie
    stało.

    Gdyby samochody bez znaku "L" parkowały tak bezpiecznie jak Lki z
    instruktorem, to pewnie znalezienie porysowanego auta na parkingu byłoby
    rzadkością. Tymczasem wszyscy panikują na widok "elki" w pobliżu ich
    zaparkowanego cacka...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944