  • Data: 2009-07-01 07:49:49
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 01 Jul 2009 00:50:09 +0200, Tristan napisał(a):

    > Tym, że place uczono zazwyczaj tak: skręt o x obrotów, jak lewy kijek z
    > prawej wskaże gwiazdę poranną skręt o y obrotów, potem obserwujemy kijek c,
    > jak jest pomiędzy.....

    Żeby Was uświadomić - plac wciąż jest. Co prawda tylko łuk i ruszanie pod
    górkę, ale tylko ruszanie pod górkę znalazło w moim rozumie jakieś
    uzasadnienie :]

    Łuk do tyłu uczą generalnie jak opisujesz - "przy drugiej tyczce na
    wysokości belki robisz pełen obrót kierownicą, trzymasz aż zobaczysz w
    tylnej szybie środkowy i prostujesz", czy jakoś podobnie.
    Ja tam się nauczyłem "na czuja" ale ogółem bezsensowny manewr to był.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net