  • Data: 2009-07-01 07:47:25
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 Jul 2009 01:17:46 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Instruktorzy też nie są głupi i nie wybierają miejsc gdzie trzeba parkować
    > na wcisk, tylko takie które są w miarę przystępne i dają czas na reakcję.
    > Nie będzie też brał na próby parkowania kogoś, kto nie potrafi wykonywać
    > poprawnie podstawowych manewrów.

    No i właśnie o tym wyżej pisałem :)
    Jeździłem na kursie z różnymi instruktorami, w zasadzie wszyscy
    błyskawicznie reagowali na moje błędy, a raczej na próby ich popełnienia...
    czasem przy tym było trochę śmiechu, czasem strachu, ale żaden nie pozwolił
    mi zrobić czegoś zagrażającego ludziom czy pojazdom.

    Z parkowaniem też tak było, wybieraliśmy w miarę normalne miejsca, na
    początku puste parkingi, potem już między samochodami i np. naocznie mogłem
    się przekonać jak się wysiada z samochodu jeśli zaparkuję za blisko
    krawędzi ;]

    Ogółem jednak musiałbym się postarać żeby rozbić na parkingu czyjś
    samochód, choć pewnie na upartego by się dało.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net