  • Data: 2009-07-01 08:07:27
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał

    > Nie jestem - parkowanie wśród pachołków uczy jedynie parkowania wśród
    > pachołków.

    To chyba jakimś cudem ja potrafię parkować w warunkach naturalnych, choć
    uczyłam się tego tylko na placu.
    Rozumiem, że na autostradę też nie wyjedziesz samodzielnie, dopóki nie
    nauczysz się po niej jeździć z instruktorem? ;-)

    > ... które choć trochę naśladują warunki rzeczywiste. Pachołki takiego
    > warunku nie spełniają.

    Moim zdaniem jeszcze bardziej utrudniają manewr, bo są słabo widoczne w
    odróżnieniu od samochodu. Dlatego umiejąc parkować w takich warunkach, już
    bez problemu zaparkuje się na ulicy.

    > Instruktorzy też nie są głupi i nie wybierają miejsc gdzie trzeba parkować
    > na wcisk, tylko takie które są w miarę przystępne i dają czas na reakcję.

    HA-HA-HA. Świetny dowcip :>

    > Nie będzie też brał na próby parkowania kogoś, kto nie potrafi wykonywać
    > poprawnie podstawowych manewrów.

    Jak wyżej. Chyba mało masz do czynienia z L-kami na co dzień ;-)

    E.