  • Data: 2008-07-19 11:42:19
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:20
    (autor dr Dariusz Radomski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5silo$de4$1@achot.icm.edu.pl>):

    > Serdecznie dziekuje za rade. Wnioskuje z niej, ze osoby piszace tamte
    > slowa sa BEZKARNE i moga miedzy soba wypisywac pod moim adresem DOWOLNY
    > tekst, ja zas powinienem z pokora go AKCEPTOWAC...?
    > A moze w ogole oderbac sobie stopien naukowy, bo przeciez oni moga mioec
    > racje? Czy na tym polega panstwo prawa?

    Ale państwo prawa nie polega na ciąganiu się po sądach, bo ,,psie wysiokiego
    siondu, on mnie naźwał bzidko''. Internet jest pełen idiotów i po prostu
    należy ich ignorować. W życiu codziennym też są, ale tutaj się komasują z
    wielu miejsc w jedno.

    --
    Tristan