  • Data: 2006-07-14 13:49:13
    Temat: Re: legitymowanie przez policje
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Jul 2006 01:10:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dokładnie to samo. Kontrola osobista. Przejrzyj archiwum grupy. Temat
    > wałkowany już wielokrotnie, a w prawie nic się nie zmieniło.

    uprawnienia policji określone są w art 15 ustawy o Policji. I w takim
    razie bądź taki uprzejmy i wyjaśnij na czym polega różnica /dotyczy tego
    konkretnego przypadku/,pomiędzy przeszukaniem osoby a kontrolą osobistą.
    Nie jestem przekonany co do tego, że policjanci postąpili zgodnie z
    prawem. W zasadzie nie jestem przeciwnikiem sprawdzania Nr telefonów,ale
    tylko dlatego by ukrócić złodziejski proceder.
    akala