  • Data: 2013-03-17 18:46:18
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Czym ograniczony ? Głupotą - zgodzę się ...

    jeszcze raz...

    kto w tym przypadku spowodował problemy obywatela?

    komornik działający w imieniu państwa. czy przypadkiem to nie pańśtwo
    powinno wesprzeć pomocą prawną takiego obywatela? IMHO powienien to zrobic
    ten komornik lub pracownik sądu.

    Mam wrażenie że w Polsce włąsnie rządzi zasada łapania w pułapkę... państwo
    gra z obywatelami w grę "ciekawe czy uda mi sie ciebie złapać i upierdolić"
    tak jest z podatkami i innymi sprawami.