  • Data: 2007-11-03 23:43:37
    Temat: Re: kierowcy nie zatrzymują się przed przejściem dla pieszych
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma takiego obowiazku, to jest kwestia kultury i kazdy szanujacy sie
    > kierowca powinien sie zatrzymac. Ale formalnie dopoki jestes na chodniku
    > to on ma pierwszenstwo.

    Przed przejsciem dla pieszych kierujacy pojazdem ma OBOWIAZEK zwolnic i
    zachowac szczegolna uwage!
    Tak pisza w madrych ksiazkach.
    A praktyka pokazuje zupelnie cos innego : 1.11.2007 ponad 30 zabitych ponad
    250 wypadkow (dane szacunkowe z godziny chyba 19) Czy naprawde w Polsce
    kierowcy (wiekszosc z nich to tez pisi) nie mja zadnego szacunku do tego co
    jest napisane? Czy na drogach w Polsce musi obowiazywac kodeks
    dalekowschodnich niecywilizowanych plemion?
    Kiedy Polska pod wzgledem przestrzegania prawa na droddze oraz kultury
    zawita w cywilizacji i europie?