  • Data: 2007-07-24 00:26:27
    Temat: Re: jaki okres reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.07.2007 Piotr <p...@w...pl> napisał/a:
    > jakoś tak nie bardzo rozumiem twojego pytania. coś niedobrego się z nim
    > działo, to oddałem żeby usunęli usterkę. o jaką niezgodność ci chodzi??

    Kojarzysz termin rękojmia? Niezgodnośc z umową to tryb reklamacji
    (dochodzenia roszczeń) który zastąpił rękojmię przy sprzedazy
    konsumenckiej. Sprzedaż konsumencka to taka sprzedaż gdy kupiłeś coś od
    firmy jako osobna prywatna na prywatny użytek. To w jakim trybie
    reklamujesz (z jakiego tytułu) jest istotne, bo i owa niezgodności i
    gwarancja rządzą się różnymi przepisami. W skrócie: jeśli z tyt. gwarancji
    to warunki ustala gwarant (zwykle producent sprzętu) i powinny być spisane
    w dokumencie gwarancyjny.

    --
    Marcin