  • Data: 2007-07-24 19:42:18
    Temat: Re: jaki okres reklamacji
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa pisze:
    > Acha i zobacz czy na stronie producenta sprzętu nie ma warunków gwarancji.
    >
    > Co do 28 dni to może tak być, zwykle dają sobie 14 dni "roboczych" ale z
    > możliwością przedłużenia do 30. Jak jest w twoim przypadku to nie
    > wiem... było kserować gwarancje i paragony :)

    dzisiaj dzwoniłem na infolinię Samsunga i tam miły głos poinformował
    mnie, że czas trwania reklamacji liczy się od daty przyjęcia sprzętu
    przez ich serwis i trwa do 14 dni roboczych. po tym okresie jak się
    spóźnią choć jeden dzień, dają nowy sprzęt. rozumiem, że resztę czasu
    telefon jest w posiadaniu firmy orange. jutro gonię do dziadów.