  • Data: 2007-07-23 22:37:34
    Temat: Re: jaki okres reklamacji
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > jakoś tak nie bardzo rozumiem twojego pytania. coś niedobrego się z nim
    > działo, to oddałem żeby usunęli usterkę. o jaką niezgodność ci chodzi??

    Tzw. "ustawa o niezgodności towaru z umową" przyznaje Ci pewne prawa,
    jak np.:
    - Sprzedawca przedmiotu ma obowiązek w 14dni "kalendarzowych"
    ustosunkować się do Twojego roszczenia
    - Sam wybierasz czy towar ma być naprawiany czy wymieniany
    - I kilka innych

    Ale przy zgłoszeniu wady przedmiotu musisz zaznaczyć, że powołujesz się
    na tą ustawę, oraz czy żądasz naprawy czy wymiany.

    Jeżeli tego nie zrobiłeś to tak jakbyś nie chciał wykorzystać tych praw
    i sprawa leci według warunków gwarancji, które masz wypisane na karcie
    gwarancyjnej. Przeczytaj ją i będziesz wiedział ile czasu mają prawo
    trzymać Twój telefon.

    pozdrawiam.
    PlaMa