  • Data: 2011-01-04 16:20:38
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wersja 1: mam dowody w postaci anonimowego SMSa i przyłapania samochodu

    > w podejrzanej okolicy.

    > Wersja 2: mam mnóstwo obiektywnie weryfikowalnych dowodów, ale trzymam

    > je w tajemnicy.

    > Zmiana i to dość... podejrzana.

    Jak juz pisalam - inicjujac watek wskazalam to co istotne. Wyjasniajac - na
    PANA zapytanie przyczyny stanu rzeczy wskazalam rowniez na to, co dla mnie,
    subiektywnie jest istotne. I tak jak rowniez juz pisalam, ani przez mysl mi
    wowczas nie przeszlo, ze by uzyskac jakas wskazowke musze uprzednio wine meza
    udowodnic zelaznymi dowodami. Jakos tak mi sie kołatało po głowie, ze to
    dopiero jednak przed sądem. Wreszcie jednak, pod pregierzem szykan w istocie
    wskazalam na bujniejszy - niz moglo sie poczatkowo wydawac adwersarzom - zbior
    dowodow.
    Ale to jest p o d e j r z a n e e e......