  • Data: 2003-12-12 09:09:36
    Temat: Re: dwa zaświadczenia o zagospodarowaniu przestrzennym
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    emilia wrote:

    > bardzo śmieszne
    > dzięki za profesjonalne podejście

    Mila Pani Emilio

    Ja wiem, ze "wpuszczono pania w kanal".

    Ale tym, ktory to zrobil nie byl urzednik w urzedzie gminy.

    o tym, czy mozna cos bydowac na danym terenie
    nie decyduje zaswiadczenie o ktore Pani prosila.

    Jest nim pozwolenie na budowe.

    Wiecej o tym czy bedziemzna uzyskac pozwolenie na budowe
    mowa Warunki Zabudowy, ktore tez kazdy moze uzyskac.

    Po prostu tak jest.
    Jak pisalem Pani w ktoryms z poprzednich listow jest teoretycznie mozliwa
    sytuacja, w ktorej kupuje Pani dzialke lezaca W CALOSCI
    na terenie okreslonym w miejscowym planie Zagospodarowania
    jako "budowlany", a nie mozna NIC wybudowac np ze wzgledu na
    "strefy ochronne" infrastruktury.

    Z tego co zrozumialemwydano Pani zaswiadczenie o tym, ze w graniczach
    dzialki jest teren, przeznaczony w Miejscowym Planie Zagospodarowania
    pod zabudowe - i byl...

    Boguslaw