  • Data: 2022-06-21 20:47:13
    Temat: Re: dostęp do monitoringu
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.06.2022 20:09, Robert Tomasik wrote:

    > Nioe wiem, co się tam wydarzyło, ale złóż zawiadomienie z art. 50 Ustawy
    > z dnia 22 sierpnia 1997 r.  o ochronie osób i mienia oraz wniosek
    > dowodowy o zabezpieczenie monitoringu. Jako pokrzywdzony będziesz mieć
    > do niego dostęp.

    Policja przyjechała, opowiedziałem im co się wydarzyło, spisali mnie i
    ochroniarza, podali numer interwencji. Powiedzieli kierowniczce sklepu,
    że na podstawie paragonów nie było powodu do interwencji ochrony, a już
    na pewno do interwencji fizycznej. Po czym odjechali.

    Ten wniosek bezpośrednio do kierownika sklepu, bez policji i sądu, tak?

    JaceK