  • Data: 2003-09-16 11:44:33
    Temat: Re: dostelem wezwanie do zaplaty od przedstwicieli NOM !
    Od: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie tez wlasnie oni scigaja.
    > Tez zadnego poleconego, tylko zwykly list i skany podpisow

    No wlasnie ! Ja bym to olał, bo co to jest ? Sam se moge cos takiego
    'zeskanowac' i podac swoj numer rachunku - wysle do 1000 osob i pewnie 10
    zaplaci ! Niezle i tak co ?:)

    Ja naprawde nie korzystalem z ich uslug ! A jak daja je ogolnie dostepne, to
    niech teraz sie martwia
    i szuakaja tych co krecili z mojej stacji abonanckiej !

    Pozdro

    ms