  • Data: 2005-07-28 20:48:49
    Temat: Re: dostawa do serwisu na koszt gwaranta?
    Od: Kowalski <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Thu, 28 Jul 2005 19:38:46 +0200,
    > Kowalski <b...@a...pl> screamed:

    > Ja proponowalbym nie uzywac slowa awarja w karcie gwarancyjnej.
    >
    > Artur
    ok, nie pisałem dosłownie tak jak jest w karcie gwarancyjnej - nie ma
    tam slowa awarja
    wydaje mi się trochę niedorzeczne to ze jak sprzedaje komputer lub inne
    drobne elementy to za każdym razem gdy klient zażąda mam jechać do niego
    50?100?150km?, a jeszcze na miejscu okaże się że usterka nie podlega
    gwarancji bo jest z winy użytkownika
    lub sprzedaje jakiś drobiazg na którym zarabiam 10zł a później musze
    zapłacić kurierowi znacznie więcej za dostarczenie tego elementu i
    ponowne jego odwiezienie