  • Data: 2005-04-29 14:50:24
    Temat: Re: czy to jest powod do oddania towaru do sklepu?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    dlugidll napisał(a):

    > niema z tylu obudowy zadnegej mozliwosci regulacji, ja nie znalazlem
    > dzwonilem do serwisu- powiedzieli, ze to jest normalne z tym kontrastem
    > na 75%

    Potencjometry sa wewnatrz obudowy - jak nie rozbierales wczesniej
    telewizorow, to raczej nie rob tego samemu, bo to wymaga pewnej wprawy
    (zby sobie kolorow nie porozjezdzac jeszcze bardziej).
    Jednak sama regulacja jest na pewno mozliwa i dziwie sie temu co
    powiedzieli w serwisie. (chyba ze to jakas plazma, czy inne LCD, to moze
    nie byc regulacji).