  • Data: 2005-04-30 09:34:56
    Temat: Re: czy to jest powod do oddania towaru do sklepu?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    dlugidll napisał(a):

    > a czy sprzedawca ma obowiazek wystawic mi kopie paragonu?

    Nie wiem tylko na jakiej podstawie mieli by go zidentyfikowac.
    Powiedzmy ze sprzedaja takich telewizorow 10 dziennie - maja 10 takich
    samych paragonow.
    Trudno by bylo Ci udowodnic ze masz prawo akurat do tego paragonu ktory
    chcesz.

    Raczej po prostu zgubiles jedyny dowod zakupu.
    Jednak mozesz sprobowac czy sklep nie pojdzie Ci na reke i moze nie
    bedzie im sie chcialo poszukac tego paragonu?

    > ewntualnie co sie stanie jesli pujde do skrabowki i powiem, ze sprzedal
    > mi towar bez wystawienia paragonu?

    Mysle ze w sklepach nikt na lewo telewizorow nie sprzedaje.