eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania? › Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
  • Data: 2004-03-09 12:20:25
    Temat: Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    Od: "J." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Babcia jest w tej chwili wlascicielka polowy i
    > FAKTYCZNIE WLADA caloscia.
    > Wiec jest posiadaczem..
    > I wg prawa problemy stad wynikajace powinen rozstrzygnac sad..

    Czyli, jesli babcia nie bedzie sklonna wpuscic mnie do mieszkania, musze wniesc
    sprawe do sadu?

    > A tak zupelnie off topic..
    > Co babcia winna, ze ktos chce sprzeac mieszkanie..

    Nie jest winna, ale czy mozna uznac, ze moje wprowadzenie sie do mieszkania,
    ktorego jestem wspolwlascicielem, a ona w nim mieszka, ma byc dla niej kara?
    Wydawalo mi sie, ze mam prawo do dysponowania swoja wlasnoscia...

    J.