  • Data: 2011-01-26 11:31:57
    Temat: Re: co wchodzi w skład mieszkania?
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już się przestraszyłem, że sam sobie odpisuję.

    W dniu 26.01.2011 12:03, cyklista pisze:
    > Użytkownik Andrzej Ława napisał:
    >
    > Dlatego albo się kupuje lokal w stanie i wyposażeniu widocznym w chwili
    > zamierania umowy
    Tylko że umowa zazwyczaj jest zawierana poza lokalem i trudno
    stwierdzić, w jakim stanie jest lokal w chwili zawarcia umowy (o ile nie
    został wydany wcześniej). Można stwierdzić w jakim stanie był wcześniej
    ( w czasie oględzin), albo w jakim stanie był w chwili wydania, ale
    wydanie z reguły następuje po podpisaniu umowy, a wtedy już jest "po
    ptokach".

    (obojętnie jak ten stan będzie udokumentowany) albo
    > mury z wyposażeniem stałym (wtedy trzeba mieć świadomość że to nie jest
    > to co widać w mieszkaniu w chwili oglądania - albo doprecyzować
    > załącznikiem co w mieszkaniu zostaje).

    Ale ten załącznik musiałby być częścią aktu notarialnego.