  • Data: 2004-10-01 16:45:04
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-01 18:04, SQLwysyn rzecze:

    > Pieniaczu. W d..e byles, g...o widziales i zabierasz glos w dyskusji
    o której nie masz bladego pojecia.

    Widzę, że masz zszargane do cna nerwy. Włącz sobie relaksującą muzykę,
    zapal nastrojowe kadzidełka i zaaplikuj sobie masażyk i okład z młodych
    piersi. Tak Ci doktór Arek dobrze radzi.

    > Dziwie sie ze Lesio5 tak dlugo z toba dyskusje prowadzil.
    > Jestes typowym 'ekspertem' tej grupy.

    Czy jestem czy nie, to nie ma znaczenia w kwestii tego, że dane na
    fakturach nie podpadają pod tą ustawę i mogę tymi fakturami nawet
    wytapetować słupy ogłoszeniowe, a nikt mi nic nie zrobi za to.

    Uważasz inaczej? Ok - w takim razie jeśli prowadzisz firmę i faktury
    przepisujesz do programu księgowego to znaczy, że z premedytacją
    łamiesz prawo.
    I w takim razie podaj mi namiary na swoją firmę. Dokonam w niej zakupu,
    poproszę o fakturę i za dwa miesiące podam ją do sądu za złamanie prawa
    - przetwarzanie moich danych osobowych w Waszym systemie księgowym.

    No to jak? Jesteś kryminalistą czy nie ?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info