  • Data: 2004-09-30 20:56:46
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-09-30 18:58, Lesio5 rzecze:
    > Chlopcze, nie prowadz polemik wycinajac niewygodne dla ciebie fragmenty.

    Starcze!
    Nie wyciąłem nic niewygodnego i nigdzie nie pisałem, że to nie są dane
    osobowe. Zwracam Ci uwagę, że ustawie podlega ochrona danych osobowych
    w konkretnych przypadkach, a nie robienie z nich tabu.
    Dane na fakturach NIE podlegają pod tą ustawę.
    Idąc Twoim - błędnym - tokiem rozumowania to mógłbym wydębić niezłe
    odszkodowanie od każdej firmy, w której coś kupiłem na fakturę i moje
    dane znalazły się w ich systemie księgowym.
    Niedługo będę bał się podnieść papierek z ulicy bo co jeśli będzie na
    nim czyjś adres? ;(

    pozdrawiam
    Arek

    --