eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoakceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego › Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
  • Data: 2006-01-13 08:41:18
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jaka zmiana i czego?? To co przyslal Polkomtel bylo tylko
    > informacja, a informacja zmiana umowy sama w sobie nie jest.

    Zmiana regulaminu. Chodziło o to, że poinformował
    że zmiana będzie. I mógłbyś mieć kłopoty z udowodnieniem
    w sądzie że nic nie wiedziałeś o zmianach. Jak sugerował
    Tiger mogłeś:

    " Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin
    ma sie zmienic - to zazadaj jego przeslania."

    Nie mam zielonego pojęcia czy w sensie prawnym ma to jakieś
    znaczenie dla sądu i czy posiadając taką wiedzę musisz wykonywać
    jakieś działania (w celu "zdobycia" regulaminu).