eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoakceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego › Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
  • Data: 2006-01-13 11:25:57
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zielonego pojęcia czy w sensie prawnym ma to jakieś
    > znaczenie dla sądu i czy posiadając taką wiedzę musisz wykonywać
    > jakieś działania (w celu "zdobycia" regulaminu).

    Wydaje mi sie, ze posiadajac wiedze o tym, ze regulamin "sie zmienia" i nie
    robiac nic w celu poznania jego nowej tresci (a jest ogolnodostepna) - tym
    samym zgadzasz sie w ciemno na jego nowe brzmienie. Nie wiem tylko, czy w
    tej formie "akcept milczacy" jeszcze funkcjonuje, czy juz tez nie. Chyba ze
    dwa-trzy lata temu zniesiono ten "akcept milczacy" i cale to jednostronne
    zmienianie regulaminow i innych warunkow umowy przez Operatorow wydaje mi
    sie mocno szemrane.

    Ale czego oczekiwac od firm, ktore caly czas balansuja na granicy prawa...
    Juz i tak firma UPC jest w tej materii lepsza od Aster. Tam to dzieja sie
    takie rzeczy, ze wlosy deba staja. Wystarczy przejsc sie do BOKu na ul.
    Dabrowskiego i posluchac jak przychodza ludzie i wrzeszcza na tych ich
    osiwialych "kąsultantuf"... nie powtorze w jaki sposob, bo nie wypada ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger