eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow › Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
  • Data: 2004-09-29 10:42:57
    Temat: Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi wrote:

    [ ... ]

    > Może byś mógł wyjaśnić w jaki sposób sąsiad mógł Ci 'pomylić fazy' ? :)
    > Z przyjemnością bym się czegoś nowego nauczył :P

    Prawdopodobnie zerwał plombę. Ale masz rację, przesadziłem z tym
    myleniem faz. W sumie nie robiłem pomiarów ani nie patrzyłem mu na ręce
    żeby wiedzieć co właściwie zrobił, więc trochę się zapędziłem.
    Generalnie sytuacja i efekt podobna do opisywanej. U mnie skończyło się
    awanturą i wizytą pana z ZE który po sąsiedzie "posprzątał". Jakie
    sąsiad poniósł konsekwencje, nie wiem, już się tym nie interesowałem.

    --
    Asmodeusz