  • Data: 2009-08-05 10:31:25
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 10:24:58 +0000 (UTC), OLO napisał(a):

    > Moze jeszcze dodasz ze jestem dobry w Photoshopie :/

    Nie dodam.
    Po prostu ciekawiło mnie tylko to że zdjęcia posiadasz prawie (chyba?!) na
    każdą okazję. StraSznicy mogą Cię cmoknąć w czubek pyty :)
    Przechodzi dwoje pieszych prowadząc dodatkowo rower (nie utrudnia to IMO
    ruchu pieszych, mimo iż nie ma PEŁNYCH 150cm chodnika wolnego), samochody
    mogą się włączyć do ruchu z tego wyjazdu, nie widać też aby natężenie ruchu
    było duże w tym rejonie (fotki w róźnym czasie, a nie widać samochodów w
    ruchu na nich).
    Niech te straSzniki (:D) spadają na drzewo :)