  • Data: 2009-08-05 12:12:57
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Z P." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h5bj9v$ftc$1@inews.gazeta.pl...

    > Dobra. nie skupiajmy sie na odleglosci. Czy zastawilem wjazd??? Tak jest
    > na
    > wezwaniu napisane.
    > Wlasnie dzwonilem do SM zeby sie umowic na wizyte :/
    > I tu drugie pytanie.
    > Moge jedynie sie stawic u nich po 18 kiedy oni nie pracuja. Gosc wzial do
    > mnie telefon i sprobuje sie ze mna umowic.
    > A na moje pytanie dlaczego nie powiadomia mnie oficjalnie, burka zebym nie
    > wdawal sie z nim w polemiki nieistotne bo oni nie musza powiadamiac i
    > swistek
> [...]

    Jak wielu wie, a inni czerpią z ich doświadczeń prawo nie klepie po plecach
    tylko kopie po dupie. Sam wiesz czy zastawiłeś, a urzędasy nie zawsze są
    obiektywni i sprawiedliwi. Nie masz świadka to masz słowo przeciw wielu
    słowom. SM nie są biegli w prawie drogowym i często są to jednak laicy.
    Nawet lepiej zorientowani policjanci mogą mieć różne zdania na dany temat.
    Jak nie masz dowodow to się nie wybronisz. Chcesz chodzić po sądach?

    neelix