  • Data: 2009-08-05 11:28:33
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "OLO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald <h...@o...eu> napisał(a):

    > Nie dodam.
    > Po prostu ciekawiło mnie tylko to że zdjęcia posiadasz prawie (chyba?!) na
    > każdą okazję. StraSznicy mogą Cię cmoknąć w czubek pyty :)
    > Przechodzi dwoje pieszych prowadząc dodatkowo rower (nie utrudnia to IMO
    > ruchu pieszych, mimo iż nie ma PEŁNYCH 150cm chodnika wolnego), samochody
    > mogą się włączyć do ruchu z tego wyjazdu, nie widać też aby natężenie ruchu
    > było duże w tym rejonie (fotki w róźnym czasie, a nie widać samochodów w
    > ruchu na nich).
    > Niech te straSzniki (:D) spadają na drzewo :)

    Fotek mam wiecej z kazdej strony. Zdziwilem sie ze "zastawilem wjazd" i
    uznalem ze Strazniki Texasu sobie po prostu robia statystyke interwencji moim
    kosztem - badz wlasciciel posesji byl powiedzmy troche upierdliwy (tez tacy
    ludzie sa)
    Zastanawia mnie jedynie czy moga sie powolywac ze np wiekszy samochod moglby
    miec problemy. I czy w takim przypadku nie powinno byc auto odholowane jesli
    takowe zdarzenie by mialo miejsce :/
    Na domniemaniu wykroczenia nie mozna budowac oskarzenia :/

    Natezenie ruchu na tej ulicy jest male albo bardzo male. w sumie
    jednokierunkowa jezdnia (dwukierunkowosc jest tylko do 2 - 3 budynkow
    mieszkalnych). Fotki byly robione po poludniu.