  • Data: 2012-02-24 19:51:21
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Totalitaryzm w Polsce zakonczyl sie juz dawno,
    Bzdura. Tolitarytarym w Polsce nie skończył się,
    właśnie dlatego, że sędziowie i policja nie byłi rozliczeni ze zbrodni .
    W 89 roku jedynie wprowadzono kapitalizm.

    > nie ma juz procesow pokazowych ....
    Jak to nie ma? Są co dzień media donoszą, tyle, że troszke to inaczej
    wygląda.
    Inne są media nie totalitaryzm.

    > ani zeznan wymuszanych torturami.
    Bzdura, mi policjant Ołdak w dniu 29 grudnia 2006 celowo wziął dłoń lewej
    ręki, kazał zamknąć i ścisnął, potem pszedramię i też ścisnął.
    Dwa dni potem robiłam psześwietlenie, bo miałam spuhniętą dłoń,
    medyk napisał opis niewyraźnie, nie mogę odczytać, ale opis dotyczy palcuw,
    i tam dłoń była spuhnięta,
    zaś na zdjęciu widać wyraźną rysę na kości tej cieńszej zdaje się
    promieniowej,
    kazał pszyjść następnego dnia w godzinah pracy (bo było świąto 1 stycznia)
    wyczułam pismo nosem śmierdzące gipsem i nie pszyszłam.
    Nie jestem medykiem,nie znam się na kościah dłoni, więc nie wiem jak tam mi
    złamał dłoń i czy złamał czy zniszczył stawy/stawy.

    Celem było bym podpisała dokument stwierdzający, że nie mam zastszeżeń co do
    mojego zatszymania, a miałam zastszeżenia, bo prawdopodobnie policjant,
    (prawdopodombnie inny), na pewno stszelał do mnie ( z tyłu oczy nie mam,
    ale tak wynikało z zahowania tego bandyckiego taważystwa) , całkowicie
    bezprawnie stszelał: pszemieszczałm się ze swoim własnym dokumentem w ręku,
    o kturego kradzież mnie posądzono, i nie stanowiłam dla nikogo zagrożenia.

    Policjant z tego komisariatu potem zastszelił Murzyna na stadionie.

    --
    Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
    sz, -ii -> -i)