  • Data: 2009-05-03 22:03:50
    Temat: Re: Zaplata - wieksza suma
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gtknms$s0h$1@news.onet.pl...
    > Pytanie brzmi: Po co potwierdzenie podpisu na czeku skoro jest ono bez
    > znaczenia:
    > a. dla banku;
    > b. d;la policji w tej hipotetycznej sytuacji (formę płatności ustalono w
    > umowie).

    Oosbiście kiedyś spotkałem sie z taką sytuacją, że taki czek podpisany
    został wręczony drugiej stronie jako zapłata. W banku okazało się, że
    podpis nie zgadza się ze wzorem podpisu. Pieniędzy nei wypłacono.
    Teoretycznie jeszcze może taki czek zostać podpisany przez zupełnie inną
    osobę, jeśli gość wręcza czek podpisany wcześniej.

    > 1. Nic za darmo - depozyt też.
    > 2. A jak ujawinoią się po roku? Żdne zabezpieczenie.

    Ale pradopodobienstwo, ze się ujawnią po roku, zamiast 30 dniach jest
    diametralnie różne.

    > O, w jaki sposób?

    Przez Prokuratora chociażby.