  • Data: 2010-11-17 09:09:58
    Temat: Re: Zakaz palenia na przystankach.
    Od: gregor <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-15 07:49, gacek pisze:

    > nie wiem w jakich duzych miastach bywasz, ale ja bardzo często widzę też
    > coś takiego jak zatoka autobusowa. więc nie wyłącznie wiata czy słupek.
    > przystanki tramwajowe też są dość jasne.
    >
    > jeśli potrzebujesz praktycznej sugestii - odejdz 15 metrow od slupka czy
    > wiaty. jeśli chcesz bic piane o kiepska jakosc prawa - to są głupsze
    > przepisy.
    >
    > gacek

    Na przykład w gdańsku jest to tak, że palić nie można 15 metrów od
    przystanku wzdłuż i 10 metrów "w głąb" od przystanku (są nawet takie
    wymowne tabliczki
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/55,89917,6662
    686,,,,7549241.html
    - BTW tytuł sugeruje, że to Gdynia, ale wierzcie mi, to zdjęcia z
    Gdańska :) ) Natomiast na wydzielonych przystankach tramwajowych tyczy
    się to całości przystanku, bez względu na jego powierzchnię.

    Natomiast ja osobiście jak to jest z przejściem przez przystanek z
    petem? Idę sobie powiedzmy do sklepu i muszę przejść obok przystanku bez
    możliwości obejścia go. Oczywiście mogę zgasić, ale nie o to chodzi. Czy
    przejście przez taką strefę z zakazem to również powód do odchudzenia
    mojego portfela? Jakieś doświadczenia? :)

    Pozdrawiam Grzegorz.