eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
  • Data: 2017-05-23 18:40:23
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Bedzie taki obowiazek, to bedzie sprawdzal na poczatku sluzby - i
    > wtedy bedzie dobra :-)
    >
    > Moze nawet po sluzbie sprawdzi ... i zda do naprawy, bo polowa sie nie
    > nagrala :-)

    > Chyba o czyms zapomniales. O najwazniejszym - jako obywatel chcesz,
    > zeby to przestepcy poszli won, a nie wszyscy policjanci.
    >
    > I chcesz, zeby policjant ci pomagal przy zagrozeniu, a nie
    > "chwileczke, zgodnie z regulaminem musze najpierw sprawdzic kamere,
    > interwencja moze poczekac".
    >
    > J.

    Ty jako obywatel chcesz chronić policyjnych *przestępców*?
    Skoro to co jest teraz to jak widać za mało na czarne owce w Policji
    chronione *bardzo nadmiernie* solidarnością zawodową to po aż tak
    wielkiej wpadce "z policyjną dupą na wierzchu" w każdym normalnym
    "nie policyjnym" kraju nastąpiłoby przegięcie w drugą stronę.

    Jak sobie krótkowzroczni idioci z Policji posłali tak się wyśpią.
    Jak policja chciała trzymać _i dalej trzyma_ oprawców-policjantów w
    aktywnej służbie to niech ma _na co sobie zasłużyła_. W tej sprawie
    winny w sensie odpowiedzialności karnej jest (IMHO) więcej niż
    jeden policjant który został na 3 miesiące zawieszony, potem odwieszony
    a wyleciał z Policji dopiero po *upublicznieniu* nagrania tortur [(c)RPO].
    Ja szpaleru policyjnych pał chroniących pod rządami PiS we Wrocławiu
    "dobre imię" policjantów-oprawców nie zapomniałem.

    --
    A. Filip