  • Data: 2006-10-20 17:36:12
    Temat: Re: Wzor reklamacji na podstawie rekojmi
    Od: "art409" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:eha6j0$2dg$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to oswiec mnie, jakie przepisy zobowiazuja sprzedawce/producenta do
    > udostepniania klientom/kontrahentom wzorow pism reklamacyjnych i
    > podobnych...

    oswiecam cie! jak napiszesz pismo na papierze toaletowym to to tez jest
    pismo reklamacyjne!
    wazne jest abys wiedzial z czego chcesz skozystać i co żądasz!

    Moze jeszcze znaczki maja mu w kopercie zalaczyc?

    co do znaczków to sprzedawca jest zobowiązany poktyć wszystkie koszty
    zwiazane w wydatkami - oczywiscie sa pwene zasady w/g ktorych nalezy
    postepowac

    pozdrawiam,
    Artur