  • Data: 2006-10-20 13:05:22
    Temat: Re: Wzor reklamacji na podstawie rekojmi
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    art409 wrote:
    > Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:eh9vbi$h1t$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak do nich napisze i powola sie na odpowiednie przepisy to wiez mi ze
    > odpiszą!
    >
    > nie musi w liscie pisac o zyczenia bo nie o zyczenia w poscie pisal niech
    > pisze o to o co pisze tutaj!
    > jak nie wie co ma pisac ja za niego moge napisać!

    Moglbys mi wylistowac co powinienem tam umiescic? Do tej pory wymyslilem:
    - dane sklepu
    - dane mojej firmy
    - data zakupu (nr faktury tez?)
    - marka i model sprzetu (nr seryjny tez?)
    - na co sie powoluje (Art. 560. Kodeksu Cywilnego?)
    - czego oczekuje (wymiana na nowy, wzglednie naprawa ale chce sprzet
    zastepczy)
    - no i oczywiscie data i moj podpis

    Chce to zrobic precyzyjnie, tak zeby sprawa sie juz nie przedluzala i
    zeby pozniej nie mial np. problemow ze zwrotem kosztow jakie poniose w
    przypadku naprawy sprzetu (wynajem laptopa).

    Blazej