  • Data: 2010-11-28 21:34:06
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Damian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wychowawca przyznał w prywatenej rozmowie, że jednak go nie było na miejscu
    wypadku. Twierdzi, że odpowiedzialny był wtedy inny pedagog pełniący dyżur
    na przerwie. Godz. wypadku w protokole 8.50 . Pierwsza lekcja zaczyna się
    się o 8.00. Więc nie wiem jak to zakwalifikować przerwa/lekcja? Dzieci w
    zeznaniach: jedne, że przed dzwonkiem drugie po dzwonku. Jest się do czego
    przyczepić?

    Wrócę jeszcze to tego bo nikt nie potwierdza ani zaprzecza:
    Znalazłem w internecie coś takiego z 2008 r.:
    Prawo stanowi, iż osobie poniżej 13 roku życia odszkodowanie należy się
    niezależnie od okoliczności (czyt. czy byli winni, czy też nie). Szkoła na
    pewno posiada polisę OC, z której można dochodzić roszczeń. Pozywamy nie
    szkołę, lecz Zakład Ubezpieczeń, w którym szkoła posiada polisę. ...."

    Link: http://www.prawosos.pl/pokaz/2450/zadoscuczynienie_o
    dszkodowanie

    Damian