  • Data: 2010-11-28 22:15:03
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Damian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:icuiqd$fvk$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Damian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie znaczenie ma dochodzenie, czy to było przed dzwonkiem, czy po
    > dzwonku? Jak pisałem, i jak sam znalazłeś w sieci, tak, czy siak cywilnie
    > odpowiada szkoła. Szkoła może sobie ewentualnie na własny użytek ustalać,
    > czy to było przed, czy po dzwonku. Na styku będzie trudno ustalić, kto
    > odpowiadał. Nauczyciel dyżurujący na korytarzu musiał przejść do swojej
    > sali, bo po dzwonku nadzoruje tam uczniów. Pozostaje zawsze ułamek czasu
    > gdy nie jest w stanie być w dwóch miejscach na raz.

    To już teraz sam nie wiem. Prawnik z którym się kontaktowałem wyraźnie
    twierdzi, że roztrzygające będzie to co zapisano w protokole na temat: Czy
    osoba sprawująca bezpośrenią pieczę nad poszkodawanym była obecna w chwili
    wypadku w miejscu w którym zdarzył sie wypadek. A w protokole mamy wpisane:
    TAK
    Wg niego przekreśla to szansę na odszkodowanie z tytułu OC tego nauczyciela.
    Damian.