eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie] › Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
  • Data: 2004-09-19 17:20:22
    Temat: Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
    Od: "Andrzej" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przejedź się do tej jednostki, z której byli policjanci i poproś, by do
    > postępowania wykonano drugie oględziny uwzględniające te drugie ślady.

    A kogo należy prosić? Czy na piśmie?

    > Policjanci będą mieli kłopot z rozsądzeniem, które są które, ale to już
    > problem sądu. Zostanie procesowo udokumentowane, że były dwa ślady
    > hamowania. Choć boję się, że sąd nie da wiary w te nagle pojawiające się
    > dodatkowe ślady hamowania.

    Nie nie.. to było tak: uznali jeden długi ślad jako moj (ten który nie jest
    moj), a zauważyli również jeden ślad praego koła (oznali, ze tak szybko
    jechałem, ze mnie obróciło). Na maila zapodam zaraz zdjęcie..

    > Natomiast osobną kwestią jest wpływ Twojej ewentualnie nadmiernej
    prędkości
    > na winę. O ile nie było ta jakieś naprawdę wyjątkowo skomplikowane
    > skrzyżowanie (choć lustro wydaje się wskazywać, że jednak było), to wina
    > moim zdaniem leży również po stronie tamtego kierującego. nie miał prawa
    > wyjechać Ci nawet na 60 cm. Ale zastrzegam, że nie widziałem zdarzenia
    więc
    > nie zarzekam się, ze rację mieli policjanci.

    Skrzyżowanie było niejako "zwykłe". Głowna droga, i z prawej strony droga
    podporządkowana. Z tym, że wyjazd z tej podpożadkowanej jest dośc trudny,
    ponieważ tuż przy drodze głownej stoi budynek, który zasłania widocznośc.
    Wielu kierowców wjeżdza na drogę z pierwszeństwem, żeby się upewnić czy nic
    nie jedzie (paranoja)..