eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie] › Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
  • Data: 2004-09-19 19:08:36
    Temat: Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
    Od: "jupi" <t-net(malpa)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    news:cikg53$5i3$1@news.onet.pl...

    > Grzywna pewnie :)
    > Ale rzeczywiście może się zdarzyć (choć nie powinno), że od razu
    > dostaniesz wyrok nakazowy. Masz prawo wnieść od niego sprzeciw w ciągu 7
    > dni (nawet nie musisz go specjalnie uzasadniać), a wtedy sprawa trafi na
    > rozprawę.
    >
    > Tak w ogóle, to lektura kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenie by
    > Ci nie zaszkodziła :)
    > A juz na pewno wszelkich pouczeń jakie możesz dostać.
    >
    > KG

    Powiem tak... Facet wyjechal.. ale ja jechalem 140/40 wiec uznalem ze
    grzywna w wysokosci 300 zl to nie jest duzo i jest to niewarte dalszego
    postepowania sadowego... :) To byl kadett do tego jeszcze na blachach
    niemieckich za ktorego zaplacilem 150 euro wiec go sprzedalem... i wiele
    nie stracilem.. wiec sprawa nie byla o duze pieniadze... i czekac do
    sprawy miesiace... wiec olalem i w chwili wyroku juz dawno go nie mialem..
    :))
    Pozdrawiam
    jupi