eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-12 22:41:58
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    R2r wrote:

    > Kierujący nie może jechać na ślepo posługując się zasadą "tu nic nie
    > powinno stać zatem w razie czego to będzie nie tylko moja wina jeśli
    > w to coś wjadę". W ten sposób powstają np. karambole na autostradzie, bo
    > ktoś właśnie pojechał w ciemno we mgle i nagle okazało się, że coś na
    > tej autostradzie stało (w przyczyny nie wnikam).

    Niektórzy najwyraźniej zbyt biorą sobie do serca tekst "sięgaj gdzie
    wzrok nie sięga" ;->

    Niestety w życiu podstawową zasadą na drodze jest jechać tak, jakby poza
    zasięgiem wzroku mogło być urwisko, pole minowe czy gorąca lawa.

    Nie widzisz - nie jedziesz. Kto tego nie pojmuje, nie powinien mieć
    prawa do poruszania się po drogach publicznych.