eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-12 19:44:40
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pamela" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1158000836.616346.92370@d34g2000cwd.googlegroup
    s.com...

    > brawo...własnie taka informacja była mi potrzebna;) szkoda, że nie
    > zauważyłeś, że wina NIE JEST tylko moja i że JA TEŻ MAM STRATY

    a czego oczekujesz? poklepania po plecach
    jak juz zostalo napisane, to ty jestes winny kolizji, kierowca dostal mandat
    za niedostosowanie sie do znakow, jednak to twoje niedostosowanie predkosci
    pojazdu do warunkow drogowych bylo bezposrednia przyczyna kolizji i
    prawdopodobnie tak orzeknie sad, jesli dojdzie do rozprawy