  • Data: 2004-01-29 17:10:41
    Temat: Re: Wyniki egzaminow - ochrona danych osobowych
    Od: "MZG" <m...@D...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wolalem takich "barbarzyncow", ktorzy wywieszali wyniki na tablicy,
    > kazali zostawic indeks w sekretariacie i odebrac za x dni, niz
    wykladowcow,
    > ktorzy podawali wyniki osobiscie, co wiazalo sie z reguly z kilkugodzinna
    > strata czasu i oczekiwaniem w kolejce na uczelnianym korytarzu.

    no to juz pewnie kwestia gustu.. na zasadzie nie to ladne, co ladne, tylko
    co sie komu podoba - jedni zbieraja znaczki, a inni lubia jak im skarpety
    smierdza (za przeproszeniem)..:):) ale w tym temacie nie o gusta chodzi a o
    prawo.. chyba rowniez prawo do prywatnosci - oceny to moja prywatna sprawa -
    komu zechce to powiem, ale czy od razu wszyscy musza to widziec?? moim
    zdaniem nie - z takich czy innych powodow to narusza prywatnosc.

    ---
    MZG