  • Data: 2004-01-30 00:52:28
    Temat: Re: Wyniki egzaminow - ochrona danych osobowych
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jan 2004 13:30:30 +0100, INFOBROK biuro wrote:

    > Witam!
    > Oczywiście ma Pani rację, że będzie to naruszenie ustawy o ochronie
    > danych osobowych.

    To zależy od interpretacji oczywiście. I to kilku aktów prawnych, nie
    samej ustawy o ODO. Proszę przeczytac mój post
    wyżej - nie będę powtarzał dłuuugich wywodów.

    > Intencje pana profesora mogą być czyste ale nikt nie ma ochoty
    > otrzymywać ankiet lub reklam na adres domowy (dobra baza adresowa do
    > całkiem przyzwoite pieniądze).

    Dobrymi intencjami jest piekło wybrukowane, aczkolwiek w tym wypadku nie
    mają one nic do rzeczy. Uczelnia musi mieć wyraźną podstawę prawną do
    danego postępowania z danymi osobowymi. Dokładny opis - patrz post wyżej
    :)

    > Zgoda na przetwarzanie danych musi być wyrażona na
    > piśmie i to w ściśle określonym celu.

    A gdzie jest tak napisane? Czyżby dane dotyczące egzamiów były danymi
    wrażliwymi? Albo udostępniane są za granicę do kraju pozaunijnego? Zgoda
    nie musi być pisemna. Patrz post wyżej. :)

    Pozdrawiam,
    Daniel Wieszczycki