  • Data: 2010-07-27 08:24:42
    Temat: Re: Wynajem mieszkania-problem, proszę o radę
    Od: David Morella <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    chwileczke, napisałem "wypowiedzieć chłopakowi" bo tylko chłopak jest
    na umowie, w umowie jest jasno i wyraznie napisane ze przy pojawieniu
    sie drugiej, trzeciej po prostu dodatkowiej osoby moge zerwac ja
    natychmiast, ok- dziewczyna była i o tym wiedziałem, ale o dziecku
    nie! miałem kilku chętnych własnie z dziecmi i nie wynajałem, tak samo
    jak nie wynająłem palącemu. teraz dla mnie ciąża nie jest problemem,
    jedynie boje sie problemy przy konczącej umowie sie za poł roku!
    Mam prawo wynając osobie która mi odpowiada a nie 7 gruzinom jak ktoś
    napisał wyżej..takie wypowiedzi mnie smieszą..pewnie jak dla
    niektórych to może tam mieszkać i pułk wojska, ale mieszkanie nie ma
    nawet normalnej pełnoprawnej kuchni... za poł roku jak bedzie konczyła
    sie umowa a bedzie grudzień i dziewczyna urodzi mogą po prostu nie
    chcieć sie wyprowadzić a ja mam pełne prawo tej umowy nie
    przedłużać...mam w umowie miesiąc wczesniejszego wypowiedzenia i to
    chce zastosować, ot tyle
    czy jak podpiszecie umowe z kimś kto za chwile okazuje sie ze ma 10
    kotów, albo przyszedl na podpisanie umowy sam a pozniej okazuje sie ze
    chce mieszkać z 5 kolezankami to też mam siedzieć cicho i przyklasnąć
    chyba niektórzy naoglądali sie za dużo A.M. Wesołowskiej....
    czytanie że miesiąc wypowiedzenia dany normalnym ludziom jest
    wypier...ich na ulice jest nonsensem.
    pyatnie było o fakt zawarcia małżeństwa i podpisanie umowy tylko z
    chłopakiem....

    i nie zgadzam sie ze mnie nic do tego że ktoś w mieszkaniu mieszka w
    dwojke, trojke czy pięcioro...
    wielu ludziom jak widać burzliwą dyskusje to by nie
    przeszkadzało..mnie również gdyby mieszkanie było większe, dlatego nie
    powinni miec problemu z wynajmem
    skoro o tym nie powiedzieli to widocznie sie czegoś bali, być może
    ktoś już im odmówił....skoro ja wczesniej odmowiłem rodzinom z dziecmi
    to dlaczego wobec kogoś innego miałem też nie odmówić?! logiczne że
    gdybym wiedział to nie podpisałbym umowy....