  • Data: 2022-05-10 19:25:00
    Temat: Re: Woda z basenu - podlewanie trawnika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2022 o 19:10 cef <c...@i...pl> pisze:

    > A myślisz, że jak padał deszcz, to ten basen był chroniony przed
    > dopływem deszczówki?

    W lecie w poprzednim sezonie nie był chroniony. Ale na po sezonie wg
    zaleceń producenta spuściłem 1/3 objętości (jeszcze wtedy nie wiedziałem,
    że nie wolno na trawnik), dałem podwójną dawkę chemii do skimera i całość
    przykryłem grubą plandeką "zimową". Teraz mam na tej plandece z 20 cm wody
    (8,5 m3, po opadach i śniegu) w której mam "intensywne życie", jak
    zerkałem pod plandekę - tam też jest "życie" ale inne i rzadsze :-)

    TG