eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sprawie wypłaty przez pracodawce naleznosci za nadgodziny. › Re: W sprawie wypłaty przez pracodawce naleznosci za nadgodziny.
  • Data: 2005-08-30 17:44:14
    Temat: Re: W sprawie wypłaty przez pracodawce naleznosci za nadgodziny.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Mieczysław napisał(a) :

    > To nie jest wyrok tylko ugada zawarta przez strony, tyle że przed sądem.
    > Nie jestem prawnikiem, ale taka ugada nabiera mocy w dniu jej zawarcia - tu
    > nie ma się co uprawomacniać.

    Nie wiem. "Moja" ugoda miała termin wykonania dopiero za przeszło
    miesiąc.

    > Inną sprawą są konsekwencje niedotrzymania ugody. Ale tutaj niech wypowie
    > się ktoś inny.

    Konsekwencje jak każdej innej niedotrzymanej umowy. Rosną odsetki
    płatne od dnia wymagalności umowy do dnia zapłaty. Poza tym,
    dłużnik musi liczyć się z wizytą komornika, który "zabierze"
    sobie co będzie chciał. Zakładając, że jest z czego.

    Warto postarać się o klauzulę natychmiastowej wykonalności.
    Inaczej komornik nie ruszy palcem w bucie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.