  • Data: 2018-08-16 16:59:16
    Temat: Re: W Stanach strzelaja do czarnych a w Szwecji do bialych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5dedD.19377$Y...@f...ams1...

    /

    >Uhm. Te 5k w 93' też daje pewne wyobrażenie. Czy to może było kosztem
    >zachodnich sąsiadów? Opinię mieliśmy wtedy tam taką zdecydowanie.

    Jesli oficjalne statystyki, to raczej polskie, bo skad mieliby
    wiedziec co ukradlismy w Niemczech.
    Niemieckie trzeba by znalezc, jak im skoczyly.
    Przy czym ... czesc to moze byc przekret na ubezpieczenie.

    No i ... w 1990 to nie bardzo bylo w kraju co krasc, choc potem sie
    okazalo, ze maluch i polonez to cenny lup, bo z kolei latwo sprzedac.

    do 2004r cła podnosily ceny samochodow z zachodu, a potem wplynela
    rzeka "starego zlomu" za grosze, ktorego sie krasc nie oplacalo.
    A przy okazji spadly ceny troche lepszych ...

    J.